Bestellen & Voorwaarden

Tickets

Via deze website kunt u tickets aanschaffen voor de installatie OOG van Stichting Nieuwe Helden en Het Zuidelijk Toneel. Meer informatie over de installatie kunt u vinden op oogdenbosch.nl

De ervaring in het OOG is individueel en duurt ongeveer 20 minuten. Tickets worden verkocht in blokken van 40 minuten. Voor elk blok zijn er voor 2 personen tickets beschikbaar. Kies daarom eerst of u met 1 of 2 personen komt. Hierna kunt u de beschikbare blokken zien door op een dag te klikken.Nadat u deze heeft toegevoegd aan uw winkelwagen kunt u op ‘verder winkelen’ klikken nog meer tickets, voor andere locaties, data en tijden aan uw winkelwagen toevoegen.

De tickets worden u afzonderlijk per e-mail toegestuurd. De e-tickets zijn tevens uw toegangsbewijs. U dient deze mee te nemen naar de voorstelling.

Bestellen

Om te bestellen selecteert u eerst een datum waarop u het OOG zou willen bezoeken. In de agendaweergave zijn de beschikbare data met een kleur aangeduid. Vervolgens verschijnen de beschikbare tijden voor die dag. Selecteer de gewenste tijd en kies voor boek nu. Hierna kunt u direct afrekenen of nog meer tickets voor andere aan uw winkelwagen toevoegen.

Betaalwijze(n): iDeal

U betaalt uw tickets eenvoudig en veilig via u eigen bank dankzij de koppeling met iDeal.

Toegangsregels

In verband met de vergunning en keuring van de installatie gelden strikte toegangsregels voor het betreden van de installatie.

Minimum leeftijd bezoeker: 16jaar

Maximum gewicht bezoeker: 120 Kg

Minimum lengte bezoeker: 120 cm

Stichting Nieuwe Helden en alle personen die voor en namens haar werken houdt zich ten alle tijde het recht voor om personen de toegang tot de installatie te ontzeggen, ook wanneer aan bovenstaande punten wordt voldaan.

Toegankelijkheid

Omdat de installatie geplaatst is op de vierde verdieping van De Heus en er geen lift aanwezig is, is de voorstelling niet toegankelijk voor minder validen.

Herroepingsrecht, ruilen en restitutie

Tickets zijn nadrukkelijk uitgesloten van herroepingsrecht. Een eenmaal verkregen ticket kan niet worden geruild of teruggebracht. Restitutie van de toegangsprijs is niet mogelijk.